سه‌شنبه، مرداد ۱۹، ۱۳۸۹

کلاس‌های تابستانه

با توجه به شرایط پیش امده قرار بر این شد که در دو هفته ی پیش رو روزهای شنبه، دوشنبه،چهارشنبه ساعت 2 تا 12 در سایت کلاس تشکیل شود.
۳ هفته بعد دوباره امتحان عملی گرفته میشود و هرکسی که نتواند در آن قبول شود درس را می افتد. همچنین شرکت در کلاس‌ها اجباری است.
در مورد دوستان شهرستانی، ترجیحا اگر میتوانند کلاسها را بیایند. ولی دادن امتحان برای تمام بچه ها اجباری است و بنا به درخواست خود شما از خرداد به تابستان منتقل شد. چنانچه کسی امتحان عملی را ندهد درس را پاس نخواهد کرد. همانطور که از ابتدای سال گفته شد این ترم وضع نمره دهی با ترم قبل فرق دارد و اصلا مهم نیست اگر نصف آدم‌ها درس را پاس نکنند. بلکه مهم این است که برنامه نویسی را در حد لازم برای یک دانشجوی علوم کامپیوتر بلد باشند.

۱۲ نظر:

ناشناس گفت...

همه باید دوباره امتحان بدهند؟
یعنی هیچکی نمره حد نساب رو توی امتحان امروز نیاورد؟؟؟

ناشناس گفت...

استاد چه چيز های درس داده ميشه؟
يعنی واسه کسی که هيچی بلد نيست هم خوبه که بياد و از اول شروع کنه تا بتونه درس رو پاس کنه؟

ناشناس گفت...

استاد ميشه کلاس و 2 قسمت بکنيد.......
پيشرفته و معمولی.......6 جلسه هم ، 6 جلس هست......لطفاً اين کار و بکنيد....

ناشناس گفت...

بله با توجه به عملی بودنش برای کسی که هیچی بلد نیست هم کاملا مناسبه و توصیه میشه که حتما بیاید.

ناشناس گفت...

استاد واسه من خیلی‌ سخته که دوباره بیام تهران ، دیروز امتحان‌ام دادم ، اوژن هم گفت بد نبود ، فک نمیکنم دوباره بتونم بیام تهران ! خیلی‌ دورم .

ناشناس گفت...

استاد پس اگه اينطور هست که ميگين واسه همه خوب هست ، لطفاً همون کلاس و 2 قسمت کنيد....کسايی که پيشرتفه ميخوان کار کنن و تو ترم ياد گرفتن و کسايی که ........

ناشناس گفت...

استاد به نظر من هم اين قضيه 2 قسمت شدن خوب هست......چون اگه دوباره قرار شه که ونی که هيچی بلد نيست بازم چيزی ياد نگيره که فايده نداره کلاس

mm گفت...

دوستان شما همگی مقدماتی رو پاس کردید و طبیعتا نباید کسی باشه که هیچ چی بلد نیست. اگرم اینطور باشه بخاطر کم کاریه خودش بوده و مسلمأ باید بیشتر کار کنه. انتظار نداشته باشید که کلاس خودشو با شما تطبیق بده. شما باید یه حداقل هایی رو وقت بزارین و خودتون یاد بگیرید و اگه حاضر نیستید چنین کاری بکنید، بدون شک دو قسمتی کردن کلاس هم فرقی به حالتون نخواهد کرد. بازم اگه فکر میکنید خودتون نمیتونین تنهایی یاد بگیرید من میتونم کمکتون کنم :)

ناشناس گفت...

حالا کلاسا از شنبه حتما شروع میشه؟ 10 تا 12 هست یا 12 تا 2؟

ناشناس گفت...

خوب مقدماتی python بود اما اين java هست.....بچه ها ازين لحاظ ميگن....
نه که يکی که از برنامه نويسی هيچی بارش نيست

ناشناس گفت...

آقا فردا حتماً تشکيل ميشه؟
ما ميخوايم از سمنان بيايم فردا
يکی بگه اگه حتماً ميشه ما بيايم

ناشناس گفت...

بیاید میشه